Ups centrale termice si alte chestii necesare unei firme

Acest articol este realizat special pentru cei ce doresc sa isi deschida o firma si da cateva sfaturi pentru amenajarea acesteia. Atrag atentia tuturor ca eu nu sunt expert in domeniu, iar aceste sfaturi sunt ceea ce as face eu in situatia descrisa mai sus. La ce se gandeste orice antreprenor cand vrea sa deschida o noua firma? Este clar ca nu se gandeste la domeniul de activitate al firmei. Acesta se gandeste la locul in care va fi amplasat sediul si cum va fi amenajat acesta. In functie de buget isi va alege cea mai impunatoare cladire disponibila. Apoi o va dota cu toata aparatura de care este nevoie. Apoi se va gandi la modul de a incalzi cladirea. Va alege o centrala. In acest moment trebuie sa se gandeasca la eventualele pene de curent si la faptul ca firma trebuie sa ramana incalzita in acele momente. Antreprenorul se va orienta catre achizitionarea unui ups. Acesta este unul din site-urile ce ofera astfel de echipamente: http://centraleieftine.ro/ups-centrale-termice/
 Acum sa luam fiecare lucru pe rand. Sediul. Acesta probabil nu este o cladire nou construita. Va trebui sa te gandesti la un buget folosit pentru a il reamenaja in functie de obiectul de activitate al firmei. Pune-i si niste geamuri frumoase. In loc de clasicele usi de lemn foloseste unele de sticla. Cumpara birouri frumoase pentru ca angajatilor sa le faca placere sa vina la munca in fiecare zi. Ofera-le atat lumina naturala, cat si becuri (economice, pentru a nu cheltui mult) ca si cei din schimbul doi sa poata lucra in conditii normale. Pastreaza bani pentru utilitati, caci sediul va avea nevoie de apa, curent electric si gaz. Pentru centrala, dupa cum ziceam si mai sus, ai nevoie de un ups. Consulta pentru detalii adresa centraleieftine.ro . Apoi fa-ti bugetele pentru tot ce e nevoie: consumabile, materii prime, salarii si cheltuieli neprevazute. Da, astfel de cheltuieli apar chiar si daca esti cel mai bun strateg si doar cu un buget special pentru ele poti trece cu bine peste. Inregistreaza-ti firma la registrul comertului pentru a functiona in legalitate. Nu te gandi la taxele pe care va trebui sa le platesti. Pe acestea toti oamenii cinstiti le platesc. In rest depinde de tine, de modul in care te porti cu angajatii sau cu furnizorii ori clientii. Caci o firma nu poate exista fara clienti. Fa-ti publicitate cat mai multa, dar ai grija si la calitate pentru ca vrei sa castigi clienti, dar sa ii si fidelizezi. Nu te zgarci la bani cu departamentul relatii cu clientii si reclamatii. Daca iei in considerare reclamatiile facute pe o baza obiectiva acest lucru te va ajuta doar sa iti imbunatatesti firma. Daca ai si sanatate si familia aproape ai tot ce iti trebuie pentru a fi un om de succes!

Comentarii