Platit pentru sondaje

E un site in care esti platit sa completezi sondaje si chestionare! (romanesc,plateste)!
Faci 280 puncte imediat dupa ce te inregistrezi (completand acele chestionare)!
Plata se face la 1.500 pct adica la 150 RON prin transfer bancar sau cupoane valorice!
Pentru fiecare ref primesti 20pct (adica 2 lei cred - 20 invitatii in fiecare luna)

Pentru invitatii lasa-mi mail in comentarii.

Update: Va salut! Momentan acest site nu permite sa trimit invitatii cand o sa isi repare defectiunea o sa va trimit. Pana atunci va recomand sa va inscrieti aici.


Comentarii

  1. Te rog vreau si eu numele site-ului ! Multumesc !
    mail : florauramergea@yaho.com

    RăspundețiȘtergere
  2. trimite-mi si mie numele siteului de rog cumanul@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu invitatie mierlea.marius@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Te rog vreau si eu numele site-ului !
    mail relenaroxana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. aswtept raspuns ...mersi
    marcel.gheorghescu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. b.bytzza@yahoo.com , astept raspuns , mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Te rog sa-mi trimiti si mie invitatie alinanora31@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau si eu adresa site-ului, te rog! cia_fia80@yahoo.com. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  9. hamarcsaby@yahoo.com
    astept
    Multumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  10. ggentziana@yahoo.com vreau si eu link

    RăspundețiȘtergere
  11. Te rog sa-mi trimiti si mie invitatie relenaroxana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. buna ziua doresc si eu saitul pentru dondaje platite adresa este szabonicolae96@yahoo.com multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  13. buna! sudituioana@gmail.com . mersi!

    RăspundețiȘtergere
  14. vreau si eu numele site-ului cu sondaje online platite, mail: cristi_dnz@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. am descoperit o noua modalitate de a face bani din facebook, mai exact esti platit sa dai like, share, folow etc, foarte usor.inscriere http://goo.gl/VUrdje site-ul plateste, gasiti pe google.dovezi de plata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu lucrez cate 15 min pe zi pe viespar si imi place tare mult.La 50 dolari poti retrage suma adunata.Daca vreti sa vedeti daca va place siteul si taskurile intrati pe http://www.viespar.ro/?reff=44c4030072a5e5a1cd5fd1f7da597627

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu