Ursitoare

Am observat ca mai nou la botez se aduc ursitoare. Am impresia ca este o noua moda si prinde din ce in ce mai bine.
Se spune ca soarta unui copil este hotarata inca de la nastere (asa cum stim din povestea aia din copilarie "Frumoasa din padurea adormita). In folclorul nostru sunt amintite trei ursitoare: prima ursitoare tine o furca si un fusul, ursitoarea numarul doi toarce firul vietii, iar ultima ursitoare se spune ca il intrerupe, hotarand astfel momentul cand viata omului in aceasta lume se opreste (punem spune ca ultima este ursitoarea cea rea). Cele trei zane-ursitoare simbolizeaza nasterea, viata si moartea iar menirea care care o fac ursitoarele la botez se numeste ursita. Menirea este scrisa intr-o carte a sortii si nu poate modificata decat foarte greu. Bineinteles ca nu o sa trebuiasca un print care sa se bata cu tot felulul de monstri si sa treaca prin paduri intunecate.

De ce ar trebui sa ai o petrecere cu ursitoare la botezul copilului tau? De ce ar trebui sa dai banii pentru ca aceste invitate speciale sa te onoreze cu prezenta lor la botez? Pentru ca asa e frumos. Pentru ca trebuie sa animezi atmosfera botezului si pentru ca nu costa mult.

Comentarii

  1. Salutare,

    Emil Calinescu sunt, autor al blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ . De curand insa mi-am cumparat domeniu si am adresa http://emilcalinescu.eu/ .

    Doresti continuarea colaborarii link-exchange? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa adaugi link-ul nou, cu numele "Emil Calinescu Punct Eu" sau "Emil Calinescu", fara sa stergi adresa veche. Daca nu este posibil, o lasi doar pe cea noua. Orice decizie ai lua, rog sa ma anunti, pe mail .

    Si indiferent daca ai scris sau nu guest-post, te astept cu unul. Am scos regula cu fiecare cate unul, asa ca poti scrie si mai multe :) Si daca doresti si gazduiesti, pot lasa si eu un guest :) sau mai multe :)

    Multumesc, o zi buna :)

    Emil Calinescu :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu