Unde sa-mi fac vacantele scurte?

In vacanta de vara m-am gandit sa merg intr-o mini excursie dar nu eram hotarat ce sa aleg asa ca
am inceput sa ma informez de cateva agentii de turism.
Am tot cautat cateva zile bune pana am gasit ceva pe placul meu iar pretul acceptabil. Am ales oferta city breakcare mi-a pus la dispozitie modalitati simple si rapide prin care sa imi petrec mini vacanta intr-o destinatie turistica aleasa de mine.
Inca nu m-am hotarat in ce tara as vrea sa merg dar ma bate gandul sa merg in Olanda voi ce parere
aveti despre aceasta tara, merita sa imi petrec cateva zile acolo? Am auzit multe lucruri frumoase
despre ea, precum ca ar fii tara lalelelor iar clima este temperata pe placul meu.Am vazut oferte pentru Olanda pe www.geniustravel.ro.
Daca voi merge Olanda sigur trag o tura si prin Amsterdam!

Comentarii