Sa ii fac cadou un inel?

Anul acesta fac 1 an de cand sunt impreuna cu prietena mea si recent m-am gandit sa ii fac un cadou
frumos de care sa se bucure si care sa nu fie uitat in scurt timp. Am cautat ceva timp pana sa gasesc cadoul perfect chiar m-am consultat si cu niste amici care tot asa au aniversat mai multe de 1 an de cand sunt impreuna cu partenerele sale si m-au sfatuit sa ma uit la cateva modele de inele de argint si asa am ales un inel de argint.
Cand a venit ziua in care a trebuit sa ii dau cadoul am fost putin emotionat pentru ca nu stiam ce reactie va avea cand va vedea cadoul, dar spre surprinderea mea nu m-am asteptat sa se bucure asa mult pentru acest cadou. Acest inel chiar i-a placut foarte mult si de cand i-am dat acest inel nu l-a mai scos de pe deget asta inseamna mult pentru mine !
Jewels for Angels.Pentru ca iubitele noastre chiar sunt niste ingeri. Cateodata! :))

Comentarii

  1. Cred că orice fată s-ar bucura să primească un asemenea cadou, aşa că, băieţii, niciodată să nu vă puneţi întrebarea " Oare îi va plăcea dacă îi voi lua un inel?" .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu