Joaca BeTheBoss

BeTheBoss e un amestec de Povestea Noastra (pentru stiutori) cu Anno1777. Deci mai pe scurt esti mafiot dar castigi si bani.

Atentie pe Anno unii useri castiga si 400-500 de euro pe luna. Si pe BeTheBoss ai putea sa ajungi la nivelul asta.

Bineinteles trebuie sa faci si ceva investiti ca sa ajungi la sumele astea. Eu pana acum am investit 5 euro si sunt multumim. Sunt deja la level 6 dupa doua saptamani de joc (parca).

Pe BeTheBoss poti juca in liniste. Iti recomand pentru inceput sa alegi crimele ca sa cresti in level.

  • Este 100% gratis.Iar profitul din joc se transforma in bani reali!
  • Poti fi proprietar de firma, politician sau militar
  • Exista peste 20 de tipuri de companii de la restaurante la banci sau loterii.
  • Poti face bani cu propria revista indiferent de ce subiect abordezi.
  • Poti cumpara si vinde orice, inclusiv alti jucatori.
  • Ce este diferit?Cand un referal de al tau incarca bani primesti 20% din ce investe el din bugetul jocului!
  • Dividentele se impart la 5000 de euro iar o actiune valoreaza 0.01!
  • Live support pentru cazurile in care ai nelamuriri cu privire la joc sau altfel de probleme.

Mai poti face bani frumusei si de pe urma jucatorilor invitati de tine. Eu va recomand sa invitati mai mult strainii deoarece ei mai si investesc in joc iar un procent din suma lor iti vine tie.

Azi am vazut ca un strain a bagat in joc 100 de euro deci cel care la invitat a castigat 10 euro. Frumos,nu?

Joaca!

PS: Eu mai joc si ProEconomica dar momentat e in faza beta insa se anunta foarte interesant si acesta.

Comentarii