Bani din sondaje

Acum poti face bani si cu telefonul mobil citind sms-uri - Mai multe detalii ai aici.  
 
Cum sa faci bani din sondaje? Iti zic eu. De ceva timp m-am inscris pe un site de sondaje si anume askGfk.
Mai pe scurt iti exprimi parerea si esti recompensat. Frumos,nu?

Comunitatea askGfK este un grup de utilizatori de Internet inregistrati, care au fost de acord sa ia parte in mod regulat la sondaje online pentru cercetarea de piata. 

AskGfK respecta confidentialitatea datelor cu caracter personal conform legilor in vigoare, autorizatie nr. 5974 la ANSPDCP.


Eu nu am ajuns la totalul de puncte ca sa scot banii, dar am vorbit cu mai multi oamenii care au fost platiti. 


La fiecare sondaj ti se acorda o anumita suma de puncte, insa tu trebuie sa ajungi la 1000 de puncte. Cand ai ajuns la 1000 de puncte va puteti converti punctele in bonuri valorice Endered (din cate stiu eu in toata tara exista magazine care accepta astfel de bonuri daca nu le puteti cauta aici)


Va anunt de pe acum ca nu o sa imbogatiti, dar o sa va asigurati ceva sume substantiale. Nu pot sa va zic numarul de sondaje deoarece nu este deloc constant.


Cum sa faceti punctele mai repede?
Lunar poti invita 20 de oameni. Fiecare om inscris iti aduce 20 de puncte.


Cei care vor sa se inscrie sa lase adresa de e-mail sa trimit invitatia.

Comentarii

  1. gtabigcity@gmail.com

    Şi eu doresc una , mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. alex.blotea@gmail.com

    Mai facut curios..Si eu vreau o invitatie. THX !

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu o invitatie samoila_diana[@]yahoo[.]com

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o mica greseala in articol: nu primesti tichete Edenred (nu "Endered") decat la anumite sondaje. In mod normal acumulezi puncte pe care le poti folosi pentru a obtine discount-uri la cumparaturi pe anumite magazine online.
    Un articol care prezinta firme care platesc: http://www.how-to-do.ro/bani/cum-sa-faci-bani-cu-sondaje-de-opinie-online

    RăspundețiȘtergere
  6. doresc si eu o invitatie, va rog: ioana.bulgariu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau si eu pls!! loladolce@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau si eu.Mail:dulca.raul@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Castiga bani cu Paidviewpoint (http://paidviewpoint.com/?r=o0rda8) . Un site care I-ti da 0.03centi la fiecare chestionar de 1 min., dar ce conteaza este Traitscorul care odata ajuns la 9000 puncte castigi 1$ pe chestionar. Totul consta in perseverenta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu